Heeft u een reparatieverzoek? Dien uw reparatieverzoek in via de mail en vermeld als onderwerp: “reparatie”. In de mail graag vermelden hetgeen wat gerepareerd dient te worden, wat er specifiek aan de hand is, NAW-gegevens, telefoonnummer en vermeld ook graag welke verdieping het betreft. Klik onderaan deze pagina op één van de buttons, zodat je de reparatiemelding direct door kunt geven. Een van onze servicemedewerkers zal dan contact opnemen om een reparatieafspraak in te plannen. Je kunt ook altijd even bellen.
Het starttarief voor een reparatie aan producten die door ons geleverd en gemonteerd zijn is € 49,-. ( € 89,- voor producten die niet door ons geleverd zijn). Daarnaast betaalt u € 78,- arbeidsloon per monteur. Standaard rijden er 2 monteurs in een bus. Deze prijs is exclusief de kosten die wij maken voor gebruikte materialen, kosten voor steiger/hoogwerker en eventuele toeslag bij een spoedbezoek.
Het starttarief is inclusief de voorrijkosten. Alleen in de eerste twee jaar van uw garantietermijn (conform Romazo garantiebepalingen), zijn de voorrijkosten kosteloos. Op reeds uitgevoerde reparaties geldt een garantietermijn van 1 jaar.